ثبت شکایات

بر اساس بند پنجم از قوانین و شرایط سایت، مشتریان و خریداران کالاهای عرضه شده در سایت می توانند نسبت به هرگونه اشکال در سیستم خرید، سرویس‌ها، مبالغ، کمیت و کیفیت کالاهای خریداری شده، هرگونه اختلاف حساب و یا موارد دیگر، اعتراض و شکایت خود را به بخش پشتیبانی سایت اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

روش‌های ثبت شکایت/اعتراض

1. از طریق صفحه تماس با ما به بخش پشتیبانی سایت پیام ارسال نموده و موضوع مورد نظر خود را مطرح کنید.
2. در همه روزهای هفته از ساعت 9-19 با شماره های 05134723791 و یا تلفن همراه 09353408340 تماس بگیرید.
3. موضوع شکایت/اعتراض خود را از طریق پست الکترونیک info@kalati.ir با ما در میان بگذارید.
4. مراجعه حضوری با آدرس: خراسان رضوی، کلات نادر، بولوار امام خمینی، بین امام خمینی 12 و 14، روبروی اداره مخابرات، پلاک 167.