ثبت شکایات

بر اساس بند پنجم از قوانین و شرایط سایت، مشتریان و خریداران کالاهای عرضه شده در سایت می توانند نسبت به هرگونه اشکال در سیستم خرید، سرویس‌ها، مبالغ، کمیت و کیفیت کالاهای خریداری شده، هرگونه اختلاف حساب و یا موارد دیگر، اعتراض و شکایت خود را به بخش پشتیبانی سایت اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

روش‌های ثبت شکایت/اعتراض
۱- از طریق صفحه تماس با ما به بخش پشتیبانی سایت پیام ارسال نموده و موضوع مورد نظر خود را مطرح کنید.
۲- در همه روزهای هفته از ساعت ۹-۱۹ با شماره های ۰۵۱۳۴۷۲۳۷۹۱ و یا تلفن همراه ۰۹۳۵۳۴۰۸۳۴۰ تماس بگیرید.
۳- موضوع شکایت/اعتراض خود را از طریق پست الکترونیک complaint@kalati.ir با ما در میان بگذارید.
۴- مراجعه حضوری با آدرس: خراسان رضوی، کلات نادر، بولوار امام خمینی، بین امام خمینی ۱۲ و ۱۴، روبروی اداره مخابرات، پلاک ۱۶۷.