روشهای ارسال
سرعت خرید را لمس کنید
در روزهای عادی، سفارش طبق رویههای زیر ارسال میشود. در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای زیر صورت نگیرد.
مشهد:
سفارشها در شهر مشهد مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب میکنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارشهای با ارزش بیش از یکصد هزار تومان در شهر مشهد رایگان ارسال میشوند.
سایر شهرستانها:
امکان تحویل سفارشهایی که تا ساعت ۱۲ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، ۳-۵ روز بعد وجود دارد. سفارشهایی که بعد از ساعت ۱۲ و یا روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.
نکات:
– تحویل رایگان فقط شامل سفارشهایی با ارزش بیش از پانصد هزار تومان و در شهر مشهد میشود. هزینه ارسال سفارشهای زیر پانصد هزار تومان برای همه نقاط شهر مشهد ۱۰٫۰۰۰۰ تومان ثابت است.
– هزینه ارسال برای سایر شهرها بر اساس تعرفه پست است.
– اگرمبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
– لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور تحویل دهنده بسته سفارش کنترل شود. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– پست پیشتاز برای سفارشهای خارج از مشهد در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصدسفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری است.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
– اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد (سفارشهای با مبلغ زیر ۵۰۰هزار تومان در روش تحویل با پیک یا سفارشهای که از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال میشوند) هزینه ارسال در فاکتور درج میشود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب میشود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق ایمیل info@kalati.ir به بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی کلاتی اطلاع دهید.
برای ارسال کالاهای حجیم و سنگین به شهرستانها کالا به صورت پس کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.